Reklamationer

Transportskada

Anmäl transportskador så fort som möjligt och utan dröjsmål till Kundtjänst. Anmälan om transportskada måste inkomma inom 7 dagar efter mottagen leverans. Om du redan vid mottagandet ser eller hör att något är trasigt i paketet öppna paketet direkt hos ombudet så att reklamation kan göras på plats.

Defekt/Felexpedierad

Om en vara är felaktig, defekt eller felexpedierad, var vänlig kontakta oss inom 14 dagar så hjälper vi dig med hur du går vidare. Det enklaste sättet att reklamera en vara är genom att maila oss på info@lampgrossen.se. Uppge då ditt namn, ditt ordernummer samt vad reklamationen gäller.
Alternativt kan du ringa och prata med vår kundtjänst på 040-671 47 16. Vi meddelar då hur reklamationen ska hanteras (det är inte alltid en reklamerad vara behöver returneras).

Felleveranser som upptäcks efter 14 dagar kan vi tyvärr inte behandla, därför rekommenderar vi att man alltid kontrollerar sina varor så fort man mottagit dem och kontaktar oss direkt vid eventuella felleveranser.

Vi åtar oss att byta felaktiga eller trasiga produkter. Vill köparen ej ha någon ny produkt anses reklamationen istället vara ångerrätt och behandlas som en sådan, se Ångerrätt & Returer.

Köparen har ej rätt att kräva ytterligare ersättning eller andra anspråk mot säljaren.

Favoriter ({{ favorite.count }})
  • Antal artiklar: {{ cart.count }} st
  • Totalt: {{ cart.formattedTotalWithDiscount }}
Gå till kassan